torsdag den 21. maj 2009

Penguins

Lige til at lege med.

6 kommentarer:

  1. Kære Alle
    Nu tør jeg ikke mere jeg ødelægger hele vores kusus.
    Min computer vil ikke oprette en Yahoo-konto.
    Når jeg kommer til klik på "do that now" i #7 i blog et foto efter fuglene går alt skævt.
    Agnes

    SvarSlet
  2. Nej, Agnes, du ødelægger ikke kurset, tværtom synes jeg det er stort at du "giver lyd" når det driller.
    Jeg bliver nogen gange rigtig irriteret, føler jeg spilder tid og ikke har forstået noget som helst - og jeg genkender dine problemer mht yahoo-kontoen, sitet ville bare ikke æde mine oplysniner, og da jeg endelig kom på flickr fik jeg flere grå hår (som før nævnt: flickr og jeg er ikke gode venner). Prøv via webalbum i picasa. Når du så med tiden har fået nogle flere successoplevelser, så kan du gå tilbage og "udfordre" flickr igen. Det er hvad jeg har tænkt.

    Og til Britt: jeg aner ikke hvordan man "google-talk'er", men jeg synes det lyder som en god idé, og jeg skal virkelig gøre mit bedste for at huske tidspunktet. Spændende!!!! Og tak for fototuren til Grønland.

    Hilsener fra Lena

    SvarSlet
  3. Det dårlige vejr fik mig til skærmen igen - for at gå i gang med pingvinbilledet. Det var sjovt, selv om jeg ikke hele tiden havde tjek på hvorfor hvad skete. Jeg billedbehandlede i photofiltre.
    Efter en tur ud - og hjem under en regnbyge, havde jeg åbenbart fået mod på at tage udfordringen med flickr op igen. Nu har jeg uploaded et sæt af mine pingvin-billede-resultater på "leg med picasa"-kontoen. Håber det virker efter hensigten. ... Tilbage til min egen blog for at skifte dias ud med pingviner :o)

    SvarSlet
  4. Tak Piger

    I må klare Googletalk det har jeg ikke prøvet endnu? ...Indbudt torsdag til åbning af udstilling i Diamanten kl. 17 fotograf Ola Kolemainen.
    Googletalk må jeg vel også lære.
    Det er vel det samme som Messinger.?

    SvarSlet
  5. Jeg vil meget gerne aftale et andet tidspunkt hvor jeg er på Googletalk. Vi kan også prøve Messenger, hvis I kender den bedre. Jeg har haft problemer med min hjemmearbejdsplads, men er kommet så langt at jeg kan komme på nettet nu. Jeg har ikke adgang til min kalender, men mener jeg kan tirsdag eftermiddag eller aften. Det checker jeg lige i morgen og så vender jeg tilbage til Jer.

    SvarSlet
  6. Sidder og får lidt dårlig samvittighed. Synes I jeg har overladt jer for meget til jer selv? Jeg har været så glad for jeres kommunikation, det er som jeg vist har nævnt før, det web 2.0 sår ud på. Samarbejde og deling af viden og erfaringer. Og som Britt skriver, der er bestemt ingen af jer der ødelægger noget, tværtimod. Uden jer intet kursus, men jeg vil meget gerne blande mig mere, hvis I har behov for det. Blev vist lidt kryptisk, men jeg håber I forstår meningen. :-) Kort sagt, I kører kurset, som jeg synes det skal køres, men har I behov for mere fra mig, siger I til.

    SvarSlet